Njuter av solen


Kommentarer
Postat av: mimmi

hej:)

ja passa på att njuta medan du kan .för nu skall det visst bli höst igen ..det var ett snabb visit med sommaren..nej då .vi får hoppas att värmen och solen kommer tillbaka snart igen.

Här är det mulet och p torsdag säger de att vi bara skall få mellan 6 och 9 grader varmt ..hoppas de har fel:)

Det var väldiga mysig och fina bilder du har lagt upp:)jag tittade på de i de andra inläggen också ..dom hade jag missat såg jag:)

hoppas du får en fin dag

kram

2009-06-02 @ 08:09:19
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: mimmi

Fin bild igen och tack för blomman:)

här har det inte blivit så mycket fotande det har varit för dåligt väder så man har plockat fram bilder från förre månaden nu:)

Nu har jag fått min nya kyl och frys...till slut:)

och nästa vecka skall de byta alla fönster här så vi får nya och i dom sitter där persienner i .det är kanon bra:)

hoppas du får en fin dag

kram:)

2009-06-03 @ 16:37:30
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0